maandag 10 oktober 2011

Zeezucht

 
foto: Ingrid Cremers, Normandië 2007.
Op zoek naar een mooie naam voor mijn blog, passend bij mijn website, dacht ik meteen aan iets met zee. Zeezicht? Al bezet. Wat dan? Zeewee, zoals in: heimwee naar de zee? Ook bezet (al is de Engelse betekenis ervan mij nog niet geheel duidelijk).

Na een tijdje brainstormen en staren naar de foto die boven mijn computer hangt, slaakte ik een diepe zucht. En toen had ik het. Eb en vloed, de eeuwige ademhaling van de zee. Heimwee, Sehnsucht... Zeezucht!

Zo werd kijkend naar de zee reeds menig goed idee geboren.

6 opmerkingen:

  1. Dank je, Ted! Heb je de site ook al kunnen bekijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha. Je bent van start. Veel plezier gewenst met bloggen! Heb je nu dat bakje met onderwerpen en ideeën naast je staan, of laat je het lekker opborrelen? Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je, Joyce en Gina! Dat voelt heel welkom.

    Haha, Joyce, ja, ik heb een lijstje klaarliggen. Maar dat is alleen voor als er op het moment dat ik wil bloggen even niks opborrelt, of voor als er iets opborrelt waar ik nog even niet over kan bloggen. Dus het is mooi in balans.

    Voorlopig heb ik geen vaste blogfrequentie met mezelf afgesproken, maar als er iets nieuws is, post ik het op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo heerlijk aan zee! Het blog ziet er mooi uit, Ingrid! En de Hipstamatic foto's zijn ook mooi! Heel verslavend die photo app!

    BeantwoordenVerwijderen